piątek, 15 marca 2013

The Best Blog Award

Nominację dostałam od http://iwanttodieforonedirection.blogspot.com i
http://rid-nik-and-london.blogspot.com. Strasznie dziękuję, uwielbiam was <3<3<3


Tych pytań nie można zmieniać, tak jak w Liebster Award. Każdy nominowany do TBBA odpowiada na 5 pytania poniżej. Pozostałe zasady są chyba znane :
- nominować 10 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym autora bloga
- i odpowiedzieć na 5 pytań poniżej.

1. Ile masz lat?
16 ;)


2. Co cię skłoniło do prowadzenia bloga?
Przyjaciółka, a właściwie jej blog. Weszłam, zachwyciłam się jej opowiadaniem i pomyślałam - dlaczego nie ? ;)

3.Dlaczego piszesz o tym, o czym piszesz?
Przede wszystkim dlatego że kocham One Direction,a historie z nimi w roli głównej, które dotąd były tylko w mojej wyobraźni, ożywają własnie dzięki blogowi xD Drugą rzeczą jest, że uwielbiam pisanie, a to wyrabia styl, dużo szybciej niż rozprawki z polskiego. ;)

4. Jak długo piszesz bloga?
Dokładnie 6 dni :D

5. Twoje największe marzenie to?...
Spotkać ich. Wyjść za mąż za Liama xD A oprócz tego zwiedzić świat i zostać lekarzem. ;)


Nominowane blogi:

Jeszcze raz bardzo dziękuję, ta nominacja znaczy dla mnie naprawdę bardzo dużo ;)

5 komentarzy:

  1. Jezu, JAK TY MNIE DENERWUJESZ NO DODAJ W KOŃCU NO BO ILE MOŻNA NOOO ;*
    Ściskam
    xoxo
    Kiyoko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta wyżej dobrze gada ;>>
    dodawaj szybko! :D
    i dziękuję za nominację ; **

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję cię do TBBA <3 Wszystkie info masz na moim blogu ;D
    gabrielle-quinn.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nomiinację ; DD.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję na nominaację :D

    OdpowiedzUsuń